Δαμάσκηνο Γλυκό!!!!

Μου αρέσει να πηγαίνω στη λαϊκή αγορά, βρίσκομαι στο στοιχείο μου, με τόσα ωραία υλικά  που υπάρχουν.  Βρήκα πολύ ωραία δαμάσκηνα και αμέσως μου ήρθε η ιδέα να το κάνω γλυκό,  τελειώνει η εποχή τους και θέλω να έχω για το χειμώνα. Είναι εύκολο γλυκό, οπότε...
σας το προτείνω να το φτιάξετε και να το βάλετε σε αποστειρωμένα βαζάκια, καλά.... εγώ δεν πρόλαβα να το βάλω και κοντεύει να τελειώσει και δεν σας λέω πως το τρώει ο άνδρας μου γιατί θα φρικάρετε, εκτός και αν σας αρέσει μαζί με το γλυκό να βάλετε κάποιο αλμυρό τυρί.  Με γιαούρτι ώμος είναι τέλειο.

Υλικά
2 κιλά δαμάσκηνα
2 κούπες νερό
3 κούπες ζάχαρη
5 γαρύφαλλα
1 πορτοκάλι (μόνο τη φλούδα)
1 λεμόνι τη φλούδα και το χυμό


Εκτέλεση
 Πλύνετε τα δαμάσκηνα με άφθονο νερό, κόψτε τα στα τέσσερα κατά μήκος και αφαιρέστε το κουκούτσι.
 Βάλτε τα δαμάσκηνα σε μια κατσαρόλα και προσθέστε το νερό, βάλτε τα σε δυνατή θερμοκρασία και μόλις αρχίσει να βράζει, σκεπάστε τη κατσαρόλα, χαμηλώστε τη φωτιά και αφήστε τα για 15 λεπτά
 Ξεσκέπαστε τη κατσαρόλα τα δαμάσκηνα θα έχουν βγάλει τα ζουμάκια τους, προσθέστε τη ζάχαρη, τις φλούδες και τα γαρύφαλλα, ανακατέψτε με ένα κουτάλι, σκεπάστε τη κατσαρόλα και αφήστε τα να βράσουν για 45 λεπτά.
 Τέλος προσθέστε το χυμό λεμονιού, ανακατέψτε απαλά και κατεβάστε από τη φωτιά
Αφαιρέστε τις φλούδες και τα γαρύφαλλα, θα δείτε άτι το γλυκό έχει μείνει με ελάχιστο σιρόπι αλλά είναι αρκετό για να το βάλετε σε αποστειρωμένα βαζάκια και το φρούτο είναι μαλακό άλλα όχι διαλυμένο.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...Dianita!!!
   
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου